Оцінювання навчальних досягнень учнів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з англійської мови      Завантажити


Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-познавальних досягнень учнів Завантажити


Види оцінювання з іноземної мови єпоточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація для учнів випускних класів.

Поточне оцінювання (поурочне 1-12 балів)  спрямоване на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили- в основному це-  виконання вправ у підручнику.

Тематичне оцінювання проводиться на основі поточного (поурочного) оцінювання ( оцінок- 1-12 балів) й виставляється єдиний тематичний бал за вивчену тему . Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів не враховуються.Якщо учень був відсутній на уроках протягом вивчення теми, не виконав вимог навчальної програми, у колонку з написом Тематичний бал виставляється н/а (не атестований(а). Тематична оцінка не підлягає коригуванню.

Семестрове оцінювання(1-12балів) з іноземної мови проводиться один раз наприкінці семестру: Контроль не є контрольною роботою (аудіювання, говоріння, читання, письмо)  і може бути комплексним та проводитись у формі тестування. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичного оцінювання та оцінок контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності.

Річне оцінювання - виставляється оцінка- (1-12 балів) як середньо зважене за семестрові оцінювання.


Критерії оцінювання знань, навичок і умінь учнів. 

Творча робота 
12 — 0 помилок
9 — 4 помилки
6 — 7 помилок
3 — 10 помилок
11 — 1-2 помилки
8 — 5 помилок
5 — 8 помилок
2 — 11 помилок
10 — 3 помилки
7 — 6 помилок
4 — 9 помилок
1 — 12 помилок
Диктант
12 — 0 помилок
   9 — 4 помилки
6 — 7 помилок
3 — 10 помилок
11 — 2 помилки
   8 — 5 помилок
5 — 8 помилок
2 — 11 помилок
10 — 3 помилки
   7 — 6 помилок
7 — 9 помилок
1 —  12 помилок
Переклад і тестування
100 % — 12 балів
68—75 % — 8 балів
36—43 % — 4 бали
92—99 % — 11 балів
60—67 % — 7 балів
28—35 % — 3 бали
84—91 % — 10 балів
52—59 % — 6 балів
20—27 % — 2 бали
76—83 % — 9 балів
44—51 % — 5 балів
12—19 % — 1 бал

При оцінюванні письмових робіт вчитель може  використовувати Оцінку рубрик
1.поділ на абзаци; 
2. розкрив / не розкрив тему; 
3.складність лексичних одиниць; 
4.помилки на слововживання і правопис; 
5.складність використовуваних граматичних структур;
 6.кількість граматичних і пунктуаційних помилок. 
7.Вчитель обовязково мусить вказувати та оцінювати word limit -обмеження слова (кількість слів та речень в творчій роботі).
 8.В умовах багатьох іспитів вказується, що нерозбірливо написане, зачеркнуте, помарки прирівнюються до помилки, а нерозбірливий почерк перевіряючий може розглядати як illegibly written -нерозбірливо написано, тому екзаменатор має право не перевіряти і поставити нуль за всю роботу або ту частину, що класифікується як illegibly written.

Немає коментарів:

Дописати коментар